BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 12, 2011

outing time !!

hamboi2 ~ alini :( outing ~ money kuh . seakan udara yang lutsinar dek sang mata ! amboi ~ puitis .. kuikui . padann muke aku , ni semua sebb patahkann bulu ayam rumate n koyakkan sluar dy =..=" very the ganas okie aku nie . pakai barang tak pna tak rosak !! hahaks. naek gondol duit aku nak ganti barang olang je ha~ hahaks . atei . anyway !! have funn jugak .. tak saba nak tgu malam ni . ade tuka2 adiah nan muddaks2 praktikum !! n tedy aku tuh ~ scomel olang yang aku nak bg ,, tak saba nak tgk response dak cumel tuh (safiera) ehhe ~ nah !! ni ade lah "2 pucuk" gamba aku, yan jonget . n nyonya nana . plesing topeng katt kedai tadi . untk malmm anual dinner nanti !! :)
tapi kann ~ tak beli punn . hahaks ^^". onty !! towang pinjamm !! ahaks~ se kuar kedai tuh . onty tuh keja towang gune pnyapu tau !! sbb pakai tapi tak bli !! hahaks (bergurau)

0 comments: