BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 12, 2011

berbisik tentang *** !! ^^"

cakk ?? heheks(kate tutorial) . "amboi2 .. tutorial menggigit jari tangankuh :( humm . bile lah agak nya nak habes buat"
bile jek otak dah start menayang ayat tersebut .. mule lah aku~ kelip2 kenyit mate dgn sang bantal !! sang bantal pula berkata "ape pandang2 !!" amboi ~ terkejut aku dengan kegarangan bantal . aku pandang lagi sekali nak surekan toi kah bantal ni bkate2 ?? sat g~ toink !!kuar muke mummy aku !! aik aik ?? lagi nak peluk ni . mish my mummy 100% ..sobssobs T.T tangan dihulur untuk memeluk mummy . tibe2 : adik !! bangun blaja ~ kate nak jadi orang kaye ?? dushh !! amek ~ aku tpelanjatt dan membaling bantal ituh .. misteri nooh bantal ni =..="
dade berdegup kencang . terkocoh2 aku meninggalkan katil dannn ~ tutorial !! jum2 dating smule !! sori i tgl kann u tadi . saje memaen japp ^^" tangan yg menggigl mencapai seketul pen dan kerja diteruskann dengan tekun !!
aARHHGHH !! MALAYSIA ~ idc !! nak bjaye kene gagahkan mate !! sobs2 ~ hincik haty : tlg lahh ikhlas :)


love :
schacaca

0 comments: