BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 14, 2011

gangster tangkak c dashi !!

this senget gurl ~ mgaku bahawa beliau adelah gangste tangkak ! oh my prada ~ kahkah . kene tiup nanges kut =.=" . tapi ! dy ~ ak seng dgn dy !! lpas matrik beliau org yg akan aku rindu sangat2 semua "teka-teki,pantun,nyanyiann" dy yang tak berapa nak bes tuh~ ghrr ! hahaks . yg memberi mimpi ngeri tatkala malam menjelma, adelah sebuah memory terbaik yang akan aku hargai sampai bile2. name beliau adelah syida aziz (wu~bpak kita sama) tapi name jepun dashi !! hakhak . n arini plak aku banyk gelak dgn dy . t bila matrik da berakhir ntah ble lah aku leh jumpe lg kawan yang macam dy ~ gile2 tahap kritikal . macam aku jugak !! hakshaks :) i loikee gangste tangkak ! then bile aku berdiskusi dengan dy pasal pakwe . dy kate~ dy nak pakwe yang ade parut ! baru sesuai dengan title "gangste tangkak" dy tuh ~ hakshaks . ta buleh bla !! hatoi malaysia .hidup aku tak pna sunyi dengan ktawe if dy ade kat tpi aku !! ahaks :) luv u my dear !! damn much !! even matrik hanye stahun ~ kau tetap dalam hati ku (ceat ! jiwang~ syida mane upah ? janji nak bg if aku puji kau kat blog) hahahahakss !! tipu jek . sgale di atas adelah ikhlas dari haty seorang CACA !!

 

0 comments: